måndag 6 juli 2009

Första officiella semesterdagen..

Jaha, det var det.. Första officiella dagen av semestern över..Har varit sådär väder hela dagen.. Och nu på kvällen komdet några rejäla skurar och lite muller.. Fast jag tycker det är lite mysigt där det åskar och blixtrar.. Kan sitta på balkongen och bara mysa..

Idag har jag åkt till secondhand butiker för att leta efter en hallmöbel, jag kan måla om.. Hittade ingen :-(

Fast jag hittade ett par jeans jag ska klippa av till shorts.. varför köpa ett par färdiga, ha ha...

Sen var jag och fönstershoppa i stan i väntan på att min goda vän Malou skulle bli klar med sitt. Sen tog vi lite mat och ett glas vin till det. Nu ska det vara semester!! ha ha..

Sen var den dagen till ända.. Imorgon tänkte jag segla förbi IKEA och kolla läget.. alltid hittar man ngt.. eller får lite inspiration, och ändra om lite hemma.. Får passa på med sådant när det är kasst väder.. Kanske fika med en kär gammal vän? hi hi..

1 kommentar:

Anonym sa...

IKEA hum undra hur länge du klarar av att gå där? fem tio femton minuter kanske. Sen rymmer du ut igen och sätter dig i bilen och ringer Hej kan jag få kaffe eller?!
Visst har jag rätt. hihi pavla