fredag 10 juli 2009

vimmel..


Ja, igår var man ute igen.. Nu är det ju ändå semester, så idag är man lite trött, lite bakis, träningsvärk, och ett stort blåmärke på insidan av handen.. Kom på att man ska INTE klappa händerna när man har stora ringar på sig.. Gör jätteont dagen efter, för igår kände jag ju ingenting..


Var först på liseberg och lyssnade på en underbar artist som heter Anna Christoffersson. Lite jazzigt men grym röst..


Sen gick vi tillbaka till Malous lägenhet för att byta om, men det regnade och var så kallt, så vi bytte bara skor.. Inga kortkorta klänningar här inte.. Vi skulle ju ändå vara utomhus större delen av kvällen, då peacock på hamngatan, dansgolvet och barerna är på innegården..


Vi var på ett regnigt peacock (dom hade t o m problem med strömavbrott hela tiden) tills det stängde nästan typ 02.. sen åkte vi in till peacock på avenyn och hade efterfesten.. Det var då det drog igång ordentligt med musik och dans.. Stod nog i säkert 3 timmar och dansade. Fick t o m upp ett hockey proffs att röra på höfterna.. ha ha..


Det är så kul att se alla små tjejer svansa efter "kändisar" och få gratis dricka.. Jag och Malou började dansa bakom deras bord, för det fanns en fri yta! Sen slöt hela skaran upp..


När vi skulle gå hem (till Malou, börjar bli bortskämd att man kan sova där) regnade jättemycket. Så vi blev helt dyngsura.. Så då började vi hoppa i vatten pölar.. Gud vad barnsligt men ack så roligt...


Idag blir resten av dagen, som jag redan spenderat, i soffan.. Och jag har inte ett dugg dåligt samvete av att sova bort en hel dag.


Jag har ju semester...



1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig kväll ni hade. Hoopas ni får en lika trevlig kväll. Kanske ni kan hammna på bild varje kväll hahah kan jag få autograferna. kram paula