måndag 29 juni 2009

fin kväll...

Kom hem i eftermiddags, satte mig på balkongen i solen.. Broder + dotter (dom bor hos mig denna veckan) var redan hemma, det hade t o m varit för varmt vid havet!

På med bikinin(älskar värmen, kan aldrig bli för varmt) en kaffe och tidningen.. Satt och tjöta lite skit med brorsan.. Sen kom pappsen förbi!! ja paula, kors i taket... han hade med sig glass och jordgubbar..gott!!! Var riktigt mysigt måste jag säga! Satt ute i solen och fikade vidare..

Saken är den att jag har bott i min lgh i 1 1/2 år snart, och pappa har aldrig varit här... hmmm.. han bor inte i haparanda, utan i Göteborg, typ 1 1/2 mil härifrån.. Ja ja.. så kan det vara ibland..

Sen var vi ju hungriga, det hade varit för varmt för att laga mat innan.. Åkte hela "familjen", till maxi och handlade.. Tacos blev det, fast med kyckling ist för köttfärs.. mkt fräschare.. brorsdottern var väldgt skeptiskt först-kyckling! det tycker jag inte om! Men det gick allt ned.. Sen blev det ist.. -Mmmm vad gott det var faster! ha ha dessa barn..

Snart blir det väl läggdags.. barnen på gården har precis sprungit klart i vattenspridaren. Då påminns man om när man hade sommarlov när man var liten... Ja det var tider det!

1 kommentar:

Paula sa...

Vad roligt med finbesök. Det är aldrig fel kom just på att min far kommer imorgon å jag bokade in hovslagaren kl 20 hos honom! attans får avboka pappsen. Hästen går ju före hahah hihi

Å stor familj hela veckan... kram kram