söndag 21 juni 2009

Nu e det sommar nu e det sol...

Nu e det koskit i hagen... ;-)

Då var midsommar helgen till ända, hsr varit en helt fantastisk helg.. Med nya kontakter, (alltid kul att träffa nya människor) mycket bus och självklart mycket bubbel..

Sen har vi bara legat och däst på en brygga i solen i skärgårdsmiljö.. helt underbart!!

Lite sliten efter två dagars röj, men det är såna tillfälen man får ta till vara på.. Tänk vad man hade missat om man inte hade gjor det man känner för.. eller det man inte känner för, för den delen..

Ny jobb vecka imorgon.. Bara 2 veckor kvar till semester.. jippie..

Hoppas alla har haft en trevlig midsommar helg.. men jag förstår er om ni inte har haft en lika bra helg som jag har haft.. ha ha.. ödmjukhet, vad är det? haha har ont i magen av allt skrattande i helgen..

3 kommentarer:

Paula sa...

Visst har det varit en bra helg.. här var det lite lugnare men så har vi ju barn hahaha så du vet vad du har att vänta hihihi

Anonym sa...

Tjena gumman självklart får du kortet på Felicia så fort jag får ordning på mailen... eller så ta med dig ett usb minne nästa gång... syns ikväll.. kram kram paula

Anonym sa...

okej har fixat mailen dra iväg ett mail till mig så jag får din adress.... den ligger i den andra datan som krånglar haha