söndag 3 maj 2009

Ahh mäh....

Hallå personalen! Var har man varit i typ 3 månader? Ja, det blir en lång historia, men en snabb uppdatering då..







Singel... igen...Får leta efter en ny snygging, hi hi.. Finns ju sämre årstider att vara singel på.. Uteserveringarna har ju öppnat, vädret börjar bli varmare.. Ahhh... Kläderna blir luftigare och tunnare.. Pojkarna blir brunbrända.. mmmm.. förutom dom som ser ut som kräftor då.. haha..


Jobbet, har krävt oerhört mycket energi, så jag vill inte se en dator på kvällarna..irk...usch.. Därför har bloggandet blivit lidande.. Har oxå haft en Down period i mitt liv.. Har inte haft någon energi til övers. Men nu börjar det se ljusare ut..
Är bara förbannad på mig själv för att man tror gott om alla människor, och i slutändan är det en själv som blir sårad.. Och nu pratar jag inte om snyggingen. Där var det jag som avslutade det hela. Vissa män(niskor) tror att man kan ha kakan och äta den oxå! Varför är det så? Det är väl för f.. bara att bestämma sig för det som gör en lycklig eller? Varför dra ut på lidandet? Jag blir så frustrerad så jag skakar!
Har varit i Hong Kong! En helt fantastiskt resa må jag säga..Kort kommer här..

fantastiskt hotell, shangri-la 5 stjärnor!!






utsikten från hotellet på 46:e våningen var helt oootrolig..






Mycket livliga gator..










Ljusshow med musik varje kväll kl 20. Denna kväll såg vi showen från en båt..













Min arbetskollega var med, och han tyckte att det var vääääldigt högt upp fär en restaurang!


Väntan på hemfärd, redan aptrött efter någras hektiska dagar, sitter och väntar på flyget på Hong Kong.. 12 timmar till Zurich, sen 2,5 timmar till Arlanda, sen 1 timme till Gbg. Och nu snackar vi bara tid i luften.. Sammanlagt tog nog resan 1 dygn... Men det var värt varje ömmande och krampande muskel på planet. Vilken resa!


Förhoppningsvis känns livet lite lättare snart.. Man kanske hittar han med det stora H:et? Man slutar upp med att tillåta att bli utnyttjad..
























3 kommentarer:

mossfolk sa...

Men välkommen tillbaka!
Raderade ditt namn i min favoritlista i förmiddags eftersom jag trodde du gett upp bloggandet helt. Och så poppar du plötsligt upp överst på länklistan på min blogg. Hoppas att en massa energi och inspiration kommer nu :)

Paula sa...

God kväll igen... Wow vilka kort.. Men blev lilla kollegan rädd när han var sååå högt upp?!
Stort H hum jag måste gå en stav kurs!!!!!
Lägg dig i ett bad å bli glad.. Många kramar från lilla mig...lilla å lilla en tolkningsfråga

Anonym sa...

Attans shit f** att jag inte tänkte på att begära en helrenovering (ingår huvudet?) Men jag gick väl igenom... eller kram på dig självklart kaffe kaffekaffe Paula