lördag 9 maj 2009

God middag!

Här sitter man på en lördag förmiddag, med sin kopp kaffe och försöker piggna till liv. Träningsvärken sitter i mer idag.. Stel i rygg och biceps. Samt vaderna.. hmmm.. Det tog mer på kroppen än vad man trodde..Kanske får en positiv bieffekt, den här dansträningen.. Man får muskler, ha ha..

Var på bio igår med några arbetskollegor. Vi såg den nya Wolverine. :-) Jag satt mellan två killar som skrattade åt mig, när jag började klappa händer för mig själv och mös,varje gång det var ngn utan tröja i filmen.. Och det var ju typ hela tiden... hi hi..Dom är ju inte lite vältränade grabbarna som är med! Mycket ögongodis var det.. Kanske e lite utsvulten på lite manliga muskler, eller? ha ha...

Sen kom jag hem framåt halv 12, då gick jag förbi grannen, som satt ute ( det var inte så varmt, men det gick) och blev inkallad på ett glas vin, som blev två. Och helt plötsligt var kl halv 3..

Ikväll blir det utgång i stora staden. Jag och en kollega på jobbet, har funnit varandra, eftersom vi båda är singlar. Går inte ut så ofta, men efter resan till hong kong fick man lite mersmak, då vi hade det så himla roligt varje kväll.. Fast vi har ju roligt vad vi än gör..

Ha en trevlig helg, imorgon kommer jag nog att vara lite baktrött, kan jag tänka mig..

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas att du hade en trevlig kväll det är du värd. kram paula