fredag 22 maj 2009

Jahapp...

Så har man blivit sambo! Visst gick det fort? ha ha:-)

Nej det är inte så illa som det låter. Min storebror ska bo här ett tag, då det ibland kan hända saker i livet som gör att det kan vara skönt att komma bort..

Vi har bott ihop förut, faktiskt i vuxen ålder, så jag anser inte att det är ngt problem. Greta får nog lite ledigt nu tror jag.. Det var diskat när jag kom hem nu.. hahaha...

Jag har inte ens varit hemma ,sen i onsdags, hmmm, vart har jag varit? :-) myyyysss....

Jag bor ju i en 3:a så vi går inte på varandra.. Snarare går vi om varandra.. he he..

Skönt med långhelg, igår gjorde man inte många knop.. blev 4 filmer på en dag i soffan.. myyysss...

Och vad ska man hitta på ikväll då? Asg! Jo bio, *skrattar så jag kiknar*

1 kommentar:

blondiie sa...

ja du råkar ha en väldigt fin och trevlig bror iaf....
Jag tror tom han damsög =P
ha en riktigt fin dag!