söndag 10 maj 2009

Brrr..

E det kallt är det bara jag som e lite bakis? Vissa satsar på friskis &svettis.. Jag har nu satsat på bakis & skakis..

Fast jag är inte så mkt som jag borde vara.. Med tanke på de mängder bubbel och dylikt som slank ned.. hmmm.. Fast vi höll ju på ganska så länge.. typ i 10 timmar.. Ha ha.. Det är ju helt sjukt när man tänker efter.

Man börjar göra sig iordning vid 6 på e m.. Sen var man hemma vid halv 5-5. Men det är klart man dricker ju inte så sent på krogen, det gör ju varken till eller från.

Men vi hade det väldigt kul iaf! ;-)

Idag blir en lugn dag i soffan/säng.. Just nu ligger jag i sängen och surfar lite, samt tittar på tv samtidigt.. Kan livet vara så mycket bättre? Jo, okej, det kan ju ha legat ngn bredvid och myst oxå... hmm.. Ja ja, vad är en bal på slottet?

1 kommentar:

Paula sa...

ÄR DU BAKIS??????? Ha hahah
Skulle ringt dig imorse eller fm när vi vaknade... Var du hemma tidigt!! Ha ha känner jag dig rätt har du inte gjort många knop idag. Hörs imorgon kjam kjam