tisdag 5 maj 2009

Ja happ...







Blåser, regnar på tvären, kallt..


Såsom det regnade när vi åkte på sightseeing i Hong Kong.. Här är en kyrkogård.. Finns det plats för en till undrar man?




Jag vill ha sommar, sol och salta klippor.. Så jag kan visa upp min grymt snygga fräcka bikini... Som jag självklart köpte på en marknad därnere..Som jag låg och premiär solade i i onsdags när jag var jetlaggad från resan..







Hade väldiga problem med en kollega som raggade på mig heeeela resan.. Ganska tröttsamt i längden.. Så jag sa till honom på skarpen, då gick han till nästa tjej.. bara sådär...




Ville inte jobba denna veckan efter man har varit ledig en hel vecka och lite till..Tungt och trögt..Men för att pigga upp tillvaron tänkte jag skulle börja leva efter ett nytt motto..


Sjung som om ingen lyssnar

Dansa som om ingen ser dig

Älska som du aldrig älskat förut.
Sådär bara....

Inga kommentarer: