måndag 5 januari 2009

1 dag kvar....

1 dag kvar tills verkligheten slår till igen... Jag märkte att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har verkligen haft semester och ledigt nu de sista dagarna.. Och eftersom jag jobbar med datorer, har jag inte haft inspiration att skriva några inlägg..

Sen nyår har jag och "snyggingen" umgåtts i stort sett hela tiden.. Kanske därför man inte tagit fram datorn ;-) hi hi..

Vi har väl egentligen inte gjort något speciellt, jag har äntligen fått köpt mig en kamera(kors i taket) men inte tagit så mkt kort än, det har varit lite för kallt de sista dagarna.. Vi åkte ut igår till havet, då "snyggingen" är VÄLDIGT duktig att fota och intresserad av det.. Jag får inte alls prestationsångest! Då min lilla kamera strejkade (kanske var för kallt) , tänkte att det är väl min tur att få en trasig kamera.. Men efter en stund funkade den igen... Men då var vi på väg hem och alldeles stelfrusna...

Har verkligen haft en skön ledighet.. Tagit dagen som den kommer och man kommer på efterhand vad man vill göra.. Underbart.. Fast många fler såna dagar, hade man nog fått "vuxen-damp". Skönt att börja jobba på onsdag, ("snyggingen" började idag), men det kommer nog ta ett par dagar att komma in i rutinerna igen.. Och framförallt... Komma upp på mornarna.. Gud vad jag har sovit länge på dagarna... Kommer bli svårt att gå upp vid 6-tiden, suck pust och stööön..

Imorgon tänkte jag ut och fota lite så man kan visa upp vad man kan, ha ha ha...

Ha en skön måndagskväll!

2 kommentarer:

Paula sa...

kaffe kaffe kaffe kanske.........

annette sa...

Låter som Du haft en väldigt skön ledighet, själv skall jag vara ledig nu resten av veckan, skall nli väldig skönt.

Ha nu enbra start på arbetet, "simma lugnt"!

Kram //annette