lördag 10 januari 2009

Känner mig som en karl...

Ja, faktiskt, det gör jag... I alla fall när karlar är sjuka.. Ni kvinnor snackar om att föda barn, ni har aldrig varit med om en man som är riktigt förkyld.. Känner ni igen den reklamen? Har ont i hela kroppen, varenda muskel.. Och nej det är ingen "träningsvärk".. fniss... känner mig rosslig i halsen ( känns som ett öppet sår, hela vägen ner) och febern kommer krypandes tror jag.. Hoppas att det inte blir värre än såhär.. Men mysko är det..

Typiskt att man blir sjuk på helgen, men samtidigt har man tid att vila upp sig..

Kul att se att lite fler blogg-människor som hittar hit.. Denna underbara blog-värld.. Jag har blivit riktigt beroende.. Får nästan abstinens när någon blog man följer, inte har uppdaterats när man skall läsa den..


Man själv får dåligt samvete om man inte har skrivit ngt.. Har man kanske fått den berömda blog-sjukan?


Var det någon mer som såg Let´s dance igår.. Kände mig som en gammal pensionär, när jag och "snyggingen" satt i soffan, drack lite vin och myste.. Och sen tittade på let´s dance.. ASG! Jag skrattade högt när den tanken kom farandes över mig.. hihi..

Jo jag kom att tänka på en annan "känd bloggare" som var med i programmet.. Inga namn nämnda.. Jag brukar inte störa mig på folk, tar alldeles för mkt energi.. Men var det ngn mer än jag som tyckte att det var mycket snack och liten verkstad, om ni förstår vad jag menar?

Ja ja, vad är en bal på slottet?

Nu kryper jag ned med en kopp te i soffan.. Undrar när man får upp värmen? Får väl ta en kopp till isf.

Ha en underbart trevlig kväll på er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den där bloggsjukan är inte att leka med - men för tillfället låter det onekligen värre med det andra du har dragit på dej... Stackare! :-/ Hoppas det är bättre igen i morgon!?!

Du får tjoa till om "Snyggningen" lägger upp fågelfotona, för då vill jag givetvis gärna kolla! :-)

Paula sa...

Du har drabbats av blogg sjukan.. Helt klart... Men vännen har du inge atcshoo i maten???? Krya på dig. Du måste vara frisk på fredag. Hi hi Många krya på dig kramar

annette sa...

Ja, bloggsjukan kommer snabbt hos en del, men hellre det än det Du drabbats av, och på en helg också..

Tack för rader om fotografering, känner mej hedrad om jag är i närheten av "snyggingens" bilder, var faktiskt inne och tittade igår som hastigast, bra om Du manar på honom att fixa till lite bilder, för det finns troligtvis en guldgruva där!

Krya på Dej!

Kram //annette

Anonym sa...

Godmorgon! Från en däppt näsa till en annan kanske?
Såg också dansen i fredags och för mig räckte det med fyra sekunder och jag var såld på Morgan!
Kramen!
Ragnvi

mossfolk sa...

Hm, här är en till som har fått tydliga symptom på bloggsjukan. Men hellre den än det där andra viruset (?) du tycks ha fått...
Krya på dig!

Anonym sa...

okej förstår :) tack så mycket. hur är det med dig då? (;