söndag 11 januari 2009

hmmmm..

Sovit bra hela natten...
Ingen feber....
Ingen snuva, bara lite kill och atjoo...
Frrrryser...(fast raggsockorna är på och elementen på max)
Har fortfarande matlust...(brukar inte ha det när jag sjuk)
Men otrooolig värk i hela kroppen...Känns som om jag sprungit maraton..
Känner mig hängig, orkeslös, och trött (fast jag sovit i nästan 12 timmar!)
Nåt e på g...
hmmmmm...mysko...

Men om jag klär av mig naken och går ut och springer ett varv runt huset, tror ni att det bryter ut då?

Ha ha.. Jag såg precis mig själv springandes och grannarna som tror att man är tokig.. Då kommer dom med all säkerhet med dom vita rockarna.. ASG! Tänkte ta en promenad iaf, och nej inte naken! Men det är så himla tråkigt väder, blåser mkt, jätte mulet, regnar till och från..

Jag föreställer mig allting väldigt bildligt när jag tänker. Kan vara fruktansvärt jobbigt, för det kan poppa upp de mest konstiga bilder i min hjärna om man sitter och pratar med någon bara..Gäller att kunna hålla sig för skratt, men jag är tyvärr väldigt dålig på detta.. Det är ju så kul att skratta!

Jättekul att se att fler nya människor hittar hit. Hoppas ni finner något nöje i det jag har att berätta. :-) Kände att det blev mkt svammel om ingenting idag.

Ska ta det lugnt idag och vila mig så jag orkar jobba imorgon. "Snyggingen" ska komma hit lite senare och "ta hand om mig".. hmmm. Jag som alltid "kan själv", hur ska detta gå? Är inte van vid att ha ngn som vill vara där, även om man inte är pigg och fräsch.. Kan nog ta ett tag att vänja sig vid denna "ovana" ..hihi..

Ha en lugn och skön söndag på er..

6 kommentarer:

Anonym sa...

okej, du får ta och krya på dig då! och ta det bara lungt idag :) aa tack så mycket. krraam

Paula sa...

"hmmmm" hur skall detta gå du som är sååååå enveten och KAN SJÄLV!! Visst är jag snurrig men snurrigare blev jag... ha ha

Anonym sa...

Ha-Ha! Nä, jag tycker faktiskt inte att du ska vara så drastisk! ;-) Men visst, det skulle säkert roa grannarna!!!

Hoppas varenda liten symptom har försvunnit tills i morgon så du är i topptrim då!!! :-)

Trevlig kväll!!!

annette sa...

Nej, gör inte det snälla Du, ta Dej "jäkel" och gå och lägg och sov tidigt ikväll!

Kramen //annette

mossfolk sa...

Hahaha, men saker och ting blir väldigt roligt när det poppar upp en massa bilder. Och umgår man dessutom med någon som är lika dan behövs inte så mycket för att man, mycket moget, nästan ska bryta ihop i en liten hög :D
Hoppas att det vänder så att du slipper bli sjuk!

Anonym sa...

Som sagt du använder dina bokstavsvariationer väldigt mycket nu... Hur ska detta tydas? ISH