onsdag 21 januari 2009

Shoppomania...

Fick presentkort från jobbet, jag hade vunnit några säljtävlingar förra året.. Hade änna glömt av det :-) så det blev en glad överraskning när chefen lämnade över 6000:-. Tjohoooo!!


Man kunde välja på NK, Åhlens eller resecheckar.. Jag valde Åhlens, för där har dom ju allt! Både dyrt och billigt.. Och nu kan man ju med att kosta på sig lite :-)

Så idag blev det en sväng dit efter jobbet, var egentlige dö trött, men jag behövde verkligen köpa en weekend-bag.. Hade ändå tänkt att köpa en, så presentkorten kom ju alldeles lägligt..

Ska ju på kick-off på fredag, och sova en natt i Stockholm.. Men ändå ska man ju ha med sig så mycket, bara för att man ska ut på kvällen.. hmmm. Man får nog tänka praktiskt innan..

Så det blev en ny "plånbok" fast den är mer som en liten väska.. Man har ju mest kort ändå i den :-/ Tycker egentligen inte om handväskor, så denna var perfekt..



Sen hittade jag en weekendbag oxå.. Samt världens snyggaste partyskor! Syns inte så mkt på bilden, men det är svart siden med en rosett på hälen, samt band runt vristen.. Sen höööga klackar i metall.. Så dom skall jag parta loss i på fredag.. Kort kommer med all säkerhet komma.. haha, eller?








Nedräkningen har börjat till morgondagen.. Då "snyggingen" kommer hem en dag tidigare från jobbet, igen.. Så nu är det inte daaaagar kvar, utan timmar!!!

Hmmmmm.. Det börjar verka kärlek banne mig. Dumm duriduridum....


6 kommentarer:

mossfolk sa...

Jag avskyr att shoppa. Men 6000!!! Då har man ju råd att köpa en massa saker! Smart med Åhlens :)

Paula sa...

Du kommer vara snyggast på stan... Va kommer han redan. Jag ringer tomorrow är hemma tjejen är sjuk... kram

Anonym sa...

Tjena! Grattis till vinsten!! Var inte lite heller! Och snygga saker har du köpt också! Minns ju hur det var....hi, hi!
Sköt om träningsvärken o snyggingen o ha det så bra i huvudstaden!
Kramen!
Ragnvi

annette sa...

Grattis till vinsten, tänk att få 6000 att shoppa för bara så där, snygga saker Du köpt, men jag skulle inte kunna gå i dom skor Du köpt:)

Ha nu en trevlig Helg!

Kramen //annette

Paula sa...

Ha ha jag skall ha med mig plåster till dig. SKOSKAV!!!!! har vi väl alla varit med om förr...
Hallå dax att uppdatera (får du dåligt samvete nu?)hihihahoho
Ja ja hoppas du får en trevlig fredag i Stockholm.. Har funderingar på att ringa hem till dig.... (ser du hornen) Vi syns imorgon pigga och GLADA

Anonym sa...

Haha du kommer vara jätte arg på mig när du ser min blogg.. men det går snart över... Tack så jätte mycket för igår. Du är bäst!!! Kram kram Paula