torsdag 8 januari 2009

Igen?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta nu då? ;-) Är ju ganska så färsk i blogg världen så jag tackar och tar emot. Puss på dig Paula! Så om ni mot all förmodan missat att Paula bloggar oxå så klicka här för att komma in till en rolig värld av dagens funderingar och tankar om livets goda och ibland onda saker som händer.., mkt hästar och självklart hennes underbara familj. lill-paula



- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Eftersom jag inte har så många blog vänner än, som inte har fått denna än, så ger jag denna till... För deras bloggar som har underbara bilder :-)

AnnaKK

Anesas

3 kommentarer:

annette sa...

Jag blir ju lika glad varje gång jag får en Award, lite uppmuntran känns det som, kul för Dej som är ny men bloggar som ett proffs att få denna Award, Du är värd den.
Hinner inte lägga ut den på min ikväll, men det kommer.
Hälsa "snyggingen"

Kramen //annette

Paula sa...

Det vet du att du är värd den.. (tänkte du behövde öva dig på att länka Ha ha) Kram på dig vännen... Idag skall jag och döttrarna till ikea...

Anonym sa...

Hej! Och TACK!!! :-D Vad roligt - GLAD!

Och vad bra att "efterlysningen" funkade! Som jag har funderat på vem den "anonyma" kunde vara. :-)