fredag 9 januari 2009

Surprise!



Vilken överaskning jag fick när jag kom hem idag! Man blir alldeles bubbligt glad av lite fina blommor. Och ack såååå romantiskt.. Självklart hade jag fått dessa av "snyggingen". Blir t o m bjuden på hemlagad mat (i mitt eget kök) ikväll, och lite vin till detta så är kvällen räddad.. haha.. Man blir ju riktigt bortskämd. Award igår och blommor idag.. Undrar vad som händer imorgon?



Och eftersom jag precis har köpt en kamera (faktiskt min allra första) så provade jag lite olika inställningar.. Vilken blev eran favorit?






Hur många blad är det egentligen?



Några blad som är lite ledsna´...Såsom livet kan vara ibland...











Halvöppen eller halvstängd? Hur ser man på livet egentligen?






En perfekt ros i mina ögon...






Det kanske inte blev så mycket olika inställningar utan olika vinklar och avstånd, med och utan zoom, osv...








Vad skönt att det är fredag, fast man skall väl inte klaga när man bara jobbat knappt 3 dagar denna veckan..








Har varit en skön mjukstart ändå måste jag ju säga.. Men ändå skönt att få sova ut imorgon, har varit riktigt tufft att gå upp tidigt på mornarna. Snooze knappen har varit svår att motstå..









Det bästa av allt var att jag fick ett trevligt besök av "snyggingen" igår kväll, Han jobbar i Norge på veckorna, men han kom hem en dag tidigare! ;-) Och då hälsa han på lilla mig... hihi..



Ha en trevlig kväll på er! För det ska jag ha! Fniss...














































6 kommentarer:

mossfolk sa...

Hittade hit via Eva-Lena och återvänder gärna (hm har faktiskt redan stoppat in adressen under favoriter :). Vad gulligt med blommor och mat!

annette sa...

Du den där "snyggisen" får Du vara väldigt rädd om tror jag, om jag skall välja någon bild av Dina "specialbilder" så får det bli nr. två, men alla var verkligen snyggt fotagraferade.
Ha det nu så mysigt!

Kramen //annette

Paula sa...

Wehooo vilken bukett.. Bild nr 2 blev ju min favvo så klart.. Krám

Jules sa...

Den snyggingen håller du fast vid - på ett bra sätt - inte för hårt och ej heller för löst :)

Ljuvliga blommor. Dina bilder piggar upp.

Ha en underbar helg.

Anonym sa...

Hej! jag hittades hit via AnnaKK, s blogg. Fina bilder och en bra inspirationskälla för att publicera sin blogg med. Naturmotiv är något sim jag tycker om också.

Anonym sa...

om jag flöjer din blogg. följer du min då? :)