tisdag 20 januari 2009

Vad fort det går..

Gu´va´tiden går fort.. Dagarna bara rullar på.. Tur är väl det, då får man ju träffa "snyggingen" snabbare..

Efter ha suttit på jobbet och egentligen rullat tummarna i en vecka.. tjo, vi har ju haft utbildning och reflekterat, mkt bra.. Men man vill komma igång och börja sälja! Så fick vi våra kunder idag, jippie! Eftersom jag är resande säljare och är ute på kundbesök mestadelen av tiden, får man ju vuxen damp av att sitta still på kontoret.. Så dagen har bestått av att ringa och boka in kundbesök. Skall sitta imorgon oxå, först på tor skall jag ut till kunder. HJÄLP! Kommer jag ihåg hur man gör? Det var inte mkt kundbesök innan jul, sen var man ju ledig hela jul och nyår och snart har hela januari gått... jaijks...

Det sitter väl i ryggraden får man väl hoppas.. Men man är inte mer än människa, och kunder, dom e människor dom med.. Tro´t eller ej :-) Det är bara vinke, le och ingå i showen.. Gör man bort sig, så bjuder jag på det.. Får inte glömma att säga -Hepp! efteråt bara.. hahaha..

På fredag är det dags för Kick off i Stockholm.. Blir en låååång dag.. tåget går 7.30 sen konferens hela dagen, byta om sen party in på natten. Tillbaka igen till Gbg lördag kl12. Sen skall jag direkt till Paula, vi har lovat att hjälpa till på en 50-års fest och jobba lite.. Festen börjar 18. Vi har en historia i restaurang branschen och catering.. Så vi har jobbat ihop förr, haha.. Han vet nog inte vilka han har anlitat, hihi.. Kul att jobba med ngn som man inte behöver prata med, räcker med en blick, så vet man vad den andre menar...

Sen tänkte jag ju träffa "snyggingen" oxå.. hmmmm.. Det hinns nog med.. Lite mys på söndag.. Sen på måndag sticker jag till Skövde och jobbar fram tills på torsdag..

Hmmm, känns som om det är full rulle.............

2 kommentarer:

Paula sa...

haha tänk vad förvånad han kommer bli att vi faktiskt kan detta?!! Ja jösses vad vi har jobbat och haft sköj ihop... Skall bli riktigt roligt på lördag... mkt skratt är jag övertygad om att det blir... Kanske vi börjar i den branschen igen????

Anonym sa...

Det var ett hektiskt schema - jag blev ju trött av att bara läsa om det!?! ;-)

Men det är säkert KUL när man är i full gång, och mitt i händelsernas centrum! :-D

Ha det toppen!