måndag 12 januari 2009

buuhäää...

Buuhäääää.......


Såhär såg mina fiiina blommor ut idag när jag kom hem från jobbet. Och jo, jag har jobbat idag.. Känns i kroppen att det är något på g, men inget mer.. Konstigt! Men det är jag ju alltid, å andra sidan, hihi.. Tråkigt att snittblommor inte håller så många dagar. Kan bero på att jag har haft det ganska varmt inne oxå.. Jag har ju varit så frusen.









Men vilken tur!! Att jag sprang in på Lindex efter jobbet, skulle egentligen bara köpa lite mjölk på Maxi. För då fyndade jag rea på rean! :-) Hittade en klänning för ingenting, som jag kan ha på våran kick-off på jobbet nästa fredag. Skall till Stockholm, och ryktet säger att vi ska till Operakällaren igen. Det var otroligt bra förra året vi var där!






Kände mig överlycklig att jag fyndade! Så det gjorde kanske ingenting att blommorna var vissna. Jag kanske får nya? Hint hint, om "någon" läser detta.. fniss :-)

Jag skrattade gött åt era kommentarer igår, vill ni verkligen inte att jag springer näck runt huset? haha.. Idag hade jag nog blåst bort, då det är "en stilla bris" genom götet.. :-)

3 eller 4 dagar kvar tills jag får träffa "snyggingen" igen.. Pust, suck... :-( och snyft. Börjar bli jobbigt och vi syntes senast imorse.. hmmm... Har nog blivit biten av något? Känns så konstigt... ;-)

Nu skall jag på blogpromenad. Ha en trevlig kväll!

9 kommentarer:

Paula sa...

Visst kan jag köpa blommor till dig du får dom nästa gång vi ses. Fredag kanske???????!!!!??? Kaffe hos dig!!!!! Snygg klänning en skönhet klär ju i allt... ha ha men jag menar den var verkligen snygg... Jag har tvättat min mobil..... Ha en jävlig kväll.. å du inga joggingturer..

Tildisen sa...

Kaffet slut! :-) Man ska inte bada mobilen Paula.. Du har ju gjort det förut och det funkade inte såå bra.. En promenad då?

annette sa...

Snyyyyyg klänning Du!Operakällaren är så mysigt att gå på tycker jag, blommor får Du säkert nya av "någon" innan vecckan är slut, dags att presentera "snyggingen" för släkten nu tycker jag, badar "lill-Paula" sina mobiler, suck;)

Kramen //annette

Anonym sa...

Du kan rädda blommorna genom att skippa vasen och hänga dem uppochner på tork - så kan de ha ett fortsatt "liv" som eterneller... :-)

Alltid kul när man hittar nåt snyggt när det är rea på rean! Jag brukar inte lyckas så bra med det när det gäller kläder - men det finns ju annat! Speceillt min handväska var ett klipp; prissänkt med 85%. Så den var nästan gratis jämfört med vad den hade kostat från början. :-D

Ska kolla upp det här med extern hårddisk - det låter faktiskt som en bra lösning när det gäller att dubbelspara foton mm.

Trevlig kväll! :-)

Tildisen sa...

tänkte oxå att jag kan torka dom. Men enligt feng shui skall man inte ha "döda" saker såsom torkade blommor, för det ger dålig energi..Man ska ha stängt toa locket oxå, för annars försvinner energin ut, ha ha.. Vet faktiskt inte, men dem kommer bara att samla damm :-)

Paula sa...

Jamän jag tar med mig kaffe, bara du säger en tid......... asg... Va var det inte av mig du ville ha blommor attans!!!!! NEJ ingen promenad heller okej kanske men ha kläderna på... asg... hur skall det gå nästa lördag, två galningar ihop igen... hjälp.... irreterande med massa prickar...........bryr mig inte.......... wehooo vilket humör jag är på........ imorgon skall jag jobba........ på nytt ställe........samma chef......kul..... undra hur lång kommentar man kan skriva.......? Äch nu ger jag upp ha en bra kväll och hälsa schnyggingen.........

Paula sa...

enl feng vad??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Paula sa...

masssuppdatering......hos mig......... lika mkt som kommentarena hos dig......... hallå.....någon hemma........?

UllaMona sa...

Vilken snygg klänning...Operakällaren går inte av för hackor.

Tack för grattiset på min blogg!