onsdag 14 januari 2009

skolbänken...

Idag har man suttit i skolbänken hela dagen. Man e gött trött i huvudet.. Utbildning i nya produkter och vilda diskussioner som dyker upp när 30 personer sitter inklämda i ett rum. Och detta var bara på förmiddagen, haha... :-) Sen en efterlängtad lunch.. Och efter den var det dags för mer utbildning i vad vi kan kalla säljteknik.

Måste ju säga att vi får väldigt bra utbildning på mitt jobb. Och väldigt ingående information om allt, så man kan grunderna, även om man inte alltid för all information man har vidare.

Så mkt mer har inte hänt i mitt liv idag, har inte ens tagit några bilder. Har varit jätte tråkigt väder i Götet hela veckan. Mulet, och idag var det så dimmigt när jag körde hem, så man såg inte ens vattnet från Älvsborgsbron.. (det är den där "höga"bron)

Imorgon skall man till tandläkaren igen. Usch och fy och bambuskott.. Så det blir bara att man jobbar halvdag, ingen ide att jobba sen med massa bedövning i munnen.. isch.. Hem och vila ist. :-)

Imorgon får jag kramas igen! Eller man kan ju kramas varje dag (fast inte med denna speciella person). Vi gör det ganska ofta på kontoret faktiskt. Vi är ett gott gäng som bryr sig om varandra väldigt mycket. Det är ju inte så att vi sitter i en ring och håller händerna :-p Jag menar ju mer "gosiga kramar" med "snyggingen" . Som för övrigt tyckte att han skulle byta sitt namn på sin hemsida till snyggingens, haha... Han tycker det är jätte roligt att bli kallad för detta. Och nu har det väl blivit en grej av det helt enkelt..

Nu skall jag ut på blog promenad. Så ha en trevlig kväll.

6 kommentarer:

annette sa...

Det tror sjutton det att han tycker om att kallas "snyggingen"

Kramen på Dej!

annette

Paula sa...

Va trött i huvudet.... gött då vet du att du använt det idag. ha ha ha. J**** jag skulle ju ringa tillbaka till dig... sorry.. Scha du till tandläkaren imorgon. Hi hi ring mig när du är klar. Jag lovar att inte skratta åt dig.. Skall vi kramas imorgon?????????? åh nej det var inte mig du menade med snyggingen va?? Kram kram

Anonym sa...

Håller tummarna för dig hos käftis!
Fin klänning du fyndat!
Kramen!
Ragnvi

Anonym sa...

Tack för stoora kramen! Behövs!
Ingen doktor ringde idag heller! Suck!
Kramen!
Ragnvi

Paula sa...

Hur gick det idag??? kjam kjam

Anonym sa...

Vet du om du är ute och åker idag kanske du kan se om du hittar John Blund och säga till honom att Han har missat mig några dagar nu... Gäsp Gäsp Fika idag kanske. om du kommer upp ur sängen. Gissar på att du har go träningsvärk...Kjam kjam Paula