tisdag 27 januari 2009

Atjooooo, host host....

Var icke oroliga! Jag LEVER!!! men med nöd och näppe!! Natten mellan lördag och söndag blev jag vrål förkyld och feber.. Tur att jag hade någon som tog hand om mig tills på måndag morgon iaf. ;-) Typiskt att bli sjuk när man skall till Skövde och jobba i veckan.. Så med myror i kroppen, eller e det bara yrseln? Har legat nu i 1 och en halv dag och vilat.. Sen fick det vara bra. Åkte upp till skövde så jag får jobba två dagar innan jag åker hem igen..

Jag har såååå mycket att berätta, men har inte haft tid och sen ingen ork, då jag varit sjuk.. Tack Paula att du uppdaterat lite åt mig.. Kommer att mass uppdatera senare i veckan och berätta hur vi hade det på Kick offen i Stockholm, hur mina fötter mådde dagen efter, och huvet.. ajaajaj... Sen är jag på ett underbart hotell strax utanför Skövde, så det kommer lite kort på detta med..

Hoppas alla är friska och krya.. Har inte ens orkat mig ut på blog promenad på flera dagar,..


Det kommer mera.............

7 kommentarer:

mossfolk sa...

Krya på dig!!!

annette sa...

KRYA på Dej!

Kramen /annette

Anonym sa...

Ja, de där förkylningarna ska då alltid flyga på en när det passar som sämst... :-/

Men krya på dej, och det ska bli roligt att läsa "massuppdateringen" sen! :-)

Paula sa...

Var du tvungen att dela med dig????? både jag och sambon mår dåligt.... Kram på dig vännen

Paula sa...

Hallååååå har du tagit semester ellr har du besök av snyggingen..... Ha ha Har en stor tös som gärna vill träffa Greta tror jag undra varför... Kram på er

Anonym sa...

Men stackare! Låter som flunsan!
Hoppas du kryar på dig snart!
Kramen!
Ragnvi

Anonym sa...

Atjoooooooo du ska ringa mamma / host sophia host ;)