fredag 12 december 2008

Award!

Tack till Paula för awarden jag fått! Vad gullig du är! Du är värd alla utmärkelser i världen!!
Du som fått mig att börja här, och jag måste erkänna att jag var ganska skeptisk till en början. Blogga är väl inget för mig? Men nu känns det nästan konstigt att inte skriva några rader varje dag. Jag följer ju inte så många bloggar än, men det kommer väl :-)


[award_fra_sn_storm_23354870_23468018.jpg]

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer!Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner ha fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!


Ha en skön fredagskväll! Jag kanske har något spännande att berätta imorgon...hmmm, vad kan det vara? hi hi... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

God Luciamorgon på dig! Kikar in här som hastigast...kommer från Lill-Paula! Välkommen till bloggvärlden!
Trevlig blogg du har!
Kramen!