måndag 1 december 2008

Måndag igen...

Vart tog helgen vägen? Ja just det.. Jag var ju baktrött hela lördagen och sen var det bara en dag kvar... :-( Har haft "innesittar dag" på kontoret idag och varit en sån där jobbig telefon säljare.. Själv hatar jag när såna ringer och stör! Men man har ringt gamla kunder och uppdaterat lite och det har varit väldigt roliga samtal måste jag säga, en del kunder kommer ju faktiskt ihåg en när man har varit ute hos dom i början på året. Så det har varit många goda skratt. Och man säger ju att ett skratt förlänger livet. Så då blir jag ju jätte gammal! Imorgon blir det likadant.Gör vi bra ifrån oss, skall vi åka på spa och gå på middag på onsdag. Och det gör vi ju alltid i teamet, så det skall bli väldigt skönt att bli ompysslad i höstmörkret.

De är dem faktiskt väldigt duktiga med på mitt jobb, just att ge stöd och support, samt att ge cred när man gjort ngt bra (har några champagne flaskor i kylen som visar detta, hi hi). Just när man är säljare är det bra att ha lite "morötter" i form av priser vid bra prestationer.. Samt att vi har ju så roligt när vi skördar våra "priser".. Spa är ju aldrig fel?

Från det ena till det femte....

Vänner är guld värda, och det är alltid givande för själen att kunna hjälpa. Att vara jourhavande kompis och medmänniska är en självklarhet när det gäller bekantskapskretsen. Man ställer ju upp i vått och torrt. Fast man vill ju att det ska kunna vara åt andra hållet oxå, när man själv e ledsen eller mår dåligt av en anledning. Det är därför jag älskar dig Paula.. Vi har gått igenom mycket, och mer lär det bli, både på gott och ont.. Men man vet alltid att man har varandra!

Och från det femte till det....

Pyntningen blev över förväntan bra! Är inte så mycket för julen och allt det där krusidullandet, utan en enkel och stilren design är mer min smak. Köpte ett par jätteläckra krukor i svart med ett band av "bling bling" runt.. Kan man ju ha året runt ;-)

Ha en trevlig måndag kväll! Puss och kram syns på stan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena bruden hur är läget själv är det mkt bättre idag men det gör fortfarande ont.... men det får det väl göra ett tag... Spa har du någon STOR väska som jag kan hoppa in i????? Det hade jag behövt. Vi hörs lite senare. Ha en bra dag och va en jätte jobbig säljare.. Så länge du inte ringer mig. haha kram på dig tur jag har dig...