torsdag 4 december 2008

Hej mitt vinterland...


På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest.. Men fredag är den dag vi gillar allra bäst! Vad reklamskadad man e egentligen? asg!


Körde i Borås idag och där snöade det! Det låg t o m på marken! I gbg har vi bara regn... ombytta roller för en gång skull.. Det regnar (el snöar nu då) ALLTID när man åker igenom Borås.. Fast dem slipper ju de "friska" vindarna vi har här längs kusten..

Veckorna bara flyger iväg, och imorgon är det fredag, igen... Skönt med helg! Behöver vila upp mig lite i helgen, har varit en tuff vecka, kanske inte fysiskt med tanke på att jag var på
spa igår, ha ha, men väldig trött i huvudet.. Idag och imorgon är jag "chef" oxå, då hon e på semester. Fast man tar det ju som en komplimang att man är betrodd med uppdraget. Jag har inget emot ansvaret heller faktiskt, det är bara kul att hålla iordning på alla. Det är väl så jag är som person kan jag tänka mig. Så det är mycket som snurrar runt därinne, tur att det finns plats... Tänk om man hade varit smartare? Vad skönt att inte ha massa tankar som snurrar runt där inne... hi hi...

Fick ett väldigt positivt och trevligt sms förut..... Av en väldigt väldigt snygg, mysig, trevlig, och definitivt rolig kille ;-) Känner att jag ler med hela ansiktet när jag skriver detta:-) Jag hoppas iaf att det blir en riktigt mysig helg :-) Jag kommer definitivt ha ont i magmusklerna, vi kan inte prata utan att min mage krampar pga för mkt skratt..

Nu är det dags för lite soft tv tittande en stund.. Ha deee!

1 kommentar:

Paula sa...

Visst regnar det alltid i Borås okej då eller snöar.. Du måste älska att köra den vägen så ofta som du är där... Sorry att jag inte var trevligt sällskap, när du hade biltråkigt.. kommer med säkerhet fler tillfällen... Hoppas din helg blir trevlit och fylld med många :) :) kram