tisdag 16 december 2008

Upp och ner, ner och upp.....









Tänk vad livet går upp och ner! Ena dagen är man "bubbligt glad" nästa dag gråtfärdig... Har verkligen försökt att tänka på alla goda ting för att få mig på bättre humör idag, men ingenting funkar... Känns som om jag vill gå ut i skogen och bara ställa mig och SKRIKA! Få ut lite frustration och dålig energi.. Men det är tur man har bloggen att skriva av sig en stund på..




Ett bad......


Ett glas vin.....


Pyjamas och raggsockor på.....


Tvsoffan under en filt...




Det är där jag går och gömmer mig ikväll....




4 kommentarer:

Paula sa...

Va! Men lite bättre blev det väl när du pratade med mig en stund förut????? buhääää skall snart krypa ner i soffan eller sängen har inte bestämt mig ännu. Igår la jag mig ju kl19 och sov tills kl 08 Ha en skön kväll vännen löve you!!!

annette sa...

Önskar Dej en skön kväll,verkar vara ungefär som här!

Kramen //annette

Paula sa...

men hallååååååååååå vart är du idag då???????????????? jag har gjort middag, dukat av, druckit kaffe med sambon!! satt igång diskmaskinen & tvättmaskinen och du har inte ringt ännu!! Snyfft Buhääää jag är övergiven buhääää

annette sa...

Känns det bättre idag eller?

Kramen //annette