tisdag 2 december 2008

Say what what?

På kontoret sitter vi i ett kontorslandskap, och på fredagar eller faktiskt närsom när någon har tråkigt, kommer det en massa "pling" på datorerna=mass-mail..;-) Då skickas det runt en massa youtube klipp och roliga historer.. En av dessa, har jag tagit med i mina videoklipp här på bloggen. Den kräver en speciell humor(min humor) och varje gång man inte hör vad någon säger.. Så kommer man att börja med uttrycket- Say what what? Nuförtiden är det standard på kontoret.. Fast då svarar man, -in my butt butt...

Ni förstår lättare om man ser klippet..;-)

Idag är jag helt slutkörd på energi.. Dumt att ha en godisskål framför sig då..hmmm, äsch det är inte dags för nyårslöften än.. Har faktiskt aldrig gett ngt nyårs löfte än, kom jag på ;-p Ja ja.. Tur att man kan äta vad som helst utan att det syns ;-)

I två dagar har vi suttit inne... på kontoret alltså.. vad trodde ni? ;-) och haft säljrace.. Det tar fruktansvärt mycket energi av en, men man är glad när det är över.. Och imorgon skall vi (teamet) åka till Hagabadet och gå på spa och få massage! Jippie!!! Sen skall vi till en jätte cool restaurang som heter Grill del Mundo, gissa om dom har mkt grill mat! Ligger vid Stora Teatern, och det skall bli otroligt gott att äta där efter att man har bubblat lite..Man börjar bli bortskämd på jobbet med allt vi får, julbord, skumpa,spa och sist men inte minst..prispengar, som kommer i lönekuvertet :-) Är inte helt fel när julen kommer snart..

Jag visar även här på bloggen mina busiga och otroligt jobbiga (ibland) arbetskamrater.. Svårt att lista ut vart jag jobbar då va? Dom är mest borta och lever jetset liv, när dom spelar in alla reklamfilmer... Dom brukar springa runt på kontoret och gömma sig under skrivborden och skrämma livet ur en, eller så står dom och fnissar bakom ryggen på oss.. Men dom är inte bara "pain in the ass" utan väldigt roliga oxå.. Helst när man är med och busar såklart ;-)

Ha en trevlig tisdagskväll, imorgon skall jag på spa!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej samma humor. men varför inte samma förbränning???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Vilka busiga arbetskoleger du har! känner jag dig rätt så är du INTE sen att hänga på!!!!!1 HAVE a nice day tomorrow... P

Anonym sa...

javisst ja

var tvungen att avreagera mig på nåt så det blev bloggen som fick ta det!!!!!