onsdag 3 december 2008

Härlig eftermiddag!



Tänk om alla eftermiddagar kunde vara som denna.. Stressade järnet med kundbesök fram till lunch, sen var det dags för avkoppling med massage och bad och självklart blev det en sväng i bastun oxå ;-) Det tog ett tag att varva ned, men sen, som ett basebollträ på smalbenet, dunk!, så blev man alldeles lugn och harmonisk i själen och i kroppen. :-)

Sen gjorde vi oss iordning och iväg till en oootroligt häftig restaurang som jag varmt kan rekommendera. Grill del Mundo, som ligger vid Storan. Grymt häftig inredning, med olika teman för olika rum, samt trevlig atmosfär, oootroligt god mat (grillat e godast), och bra service! Hyfsade priser, men idag var det ju chefen som betalade! hi hi... gratis e gott...

Börjar ju bli riktigt bortskämd! Det är inte många chefer eller företag som bjuder så mkt.. Man uppskattar det verkligen, och det är väl en chans för cheferna att visa att de uppskattar oss.

Nu är jag alldeles för mätt, så jag undrar om jag kan somna ikväll, behöver verkligen komma i säng, ska vara i Borås kl 8.00 imorgon... suck.. Bara 2 veckor kvar till jul ledigt.. Stressande för jobbets skull, att alla affärer skall in.. samtidigt skönt att få nästan 3 veckor ledigt!


Natti natti...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååå det är du värd... Vad hade jag gjort utan min "psykolog"??? På smalbenet Ajjj som .... (farfar)