fredag 19 december 2008

Äntligen!



Känns som sista dagen i skolan, då man går på julledigt! Vilken känsla :-) Sista månaden har varit väldigt tuff på jobbet, och sista veckan nu skall vi inte prata om.. Pust, stånk och stön. Är ledig fram till den 7 januari, fast ska bara in på jobbet en sväng på måndag förmiddag och ordna till lite. Har lovat min käre far att hjälpa till i hans fiskvagn några dagar innan jul och innan nyår. Det blir mycket att göra, så det är klart man ställer upp och hjälper till att sälja en massa sill och andra goda tillbehör till julbordet.


Åkte förbi pappa på väg hem efter jobbet, fick med mig lite räkor till kvällsmat, och lite frukost pålägg i form av en underbart god räksallad..


Så nu efter lite räkor, sitter man fortfarande och smuttar på ett gudomligt gott glas vin.


Jag sjunker ner i soffan...

På med filten...

Andas ut... både en och tvååååå gånger....

Filten kryper lite längre upp...Eller är det jag som glider längre ner?

Kroppen kommer i viloläge....Hade jag varit katt hade jag spunnit....

Och man bara...... är.......


2 kommentarer:

Paula sa...

Hi hi det var du som åkte längre & längre ner.... Räkröra tror jag äter frukost hos dig idag...

annette sa...

Vilken mysig kväll, och så kul att hjälpa Din pappa lite med fiskförsäljningen, kul att "snattra" lite med alla goa och glada människor.

Kramen //annette