fredag 26 december 2008

Tycker om att ha det lugnt och skönt..


Idag klev man inte upp ur sängen förrän klockan 14! Av någon oförklarlig anledning ;-). Men mysigt var det! ;-) Det hade nästan blivit mörkt igen ju... Åt en stadig "frukost" med massa goda sillar och röror. Gud vad skönt att bara ta det sååå lugnt! Igår var jag hos min gode vän Paula, går att läsa mer på hennes blog vad vi gjorde ;-) Och du Paula....wow! ;-) fattar du vinken? Nu är man lite kryptisk igen, men det kanske kommer en förklaring längre fram.






Nä om man skall ta och göra sig iordning lite, går fortfarande omkring i mysbrallor, och ett leende på läpparna ;-) Skall snart in till stan och kolla på lite film tror jag,med trevligt sällskap förstås...






Så jag fortsätter dagen i sann "mysanda" . Ingen ide att bryta ett vinnande koncept...






3 kommentarer:

Paula sa...

Asg jag har ont i magen av skratt... Ha ha ha ha fattar presic.. å du wow :) tillbaka.....

Paula sa...

GOD MORGON har du sovit gott...

annette sa...

Säger som Paula!

Fattar direkt WOW!

Ha det underbart!!!!!

Kramelikram /annette