måndag 8 december 2008

Det är något som har fastnat....

Sen i fredags har jag gått och nynnat på en låt inne i huvudet,som inte försvinner. Och det är så fruktansvärt irriterande.. Schnipp schnapp schnappi... schnappi schnappi schnappi.. Kommer ni ihåg den? Fruktansvärd barnlåt. Jag hoppas den försvinner snart, jag har försökt att implantera en ny låt, men det funkar inte.. Satt och sjöng högt för mig själv i bilen förut när jag lyssnade på radion, men nää.. funkade inte...

Suck, pust och frust..

Vi har en otrolig press på jobbet nu. Alla affärer MÅSTE in, innan vi går på jul ledigt. Idag är jag nöjd över att jag har fått in många affärer, men besviken (har inte alls höga krav på mig själv) att det inte blev så bra affärer som jag hoppats på, eller lagt offert på.. Tyvärr känner man att man inte har lika mycket energi att lägga på varje kund, stressen gör att man blir bara glad att dom kan bestämma sig..

Stjärn säljaren (jag alltså) tar igen det nästa år. ;-)

Imorgon skall jag åter till Borås och Tranemo, börjar kunna den vägen nu.. Idag har jag varit i Alingsås, och gissa vad det gjorde där? Jo det regnade... Har nog gjort slut på 4 liter spolarvätska på 1 vecka,minst.. Hoppas att det blir lite kallare över jul, så det blir sådär härligt frostigt, med sol och kallt.. Ta långpromenader och ta en kopp kaffe med sig ut.. Eller varför inte varm choklad?

Nu skall jag förbereda mina kundbesök för morgondagen, så ha en trevlig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå vart tog min förra kommentar vägen???????????? Aha snappi tog den. SLUTA genast att nynna på den!!!!!!!!! Mmmmm vilken god middag vi åt här idag, du missa något. Du har änna missat middagen många gånger nu.. Slarv maja haha ett nytt namn... hi hi ho ho säger tomten. Ha en bra kväll och GÅ och lägg dig TIDIGT.. hörs imorgon när du har bildamp....

Anonym sa...

Oops det var bara jag som skrev innan oxå.. psst mamma är oxå här och läser.... Paula