måndag 8 december 2008

Jag har blivit utmanad....

Jag har blivit utmanad, av den bloggande Paula... so here goes...



Regler




  1. Publicera regler på din blog

  2. Svara på de sex 8-sakerna

  3. Meddela de utmanande på sina bloggar

8 favoritprogram,



  • Fringe

  • CSI (alla olika)

  • Mannen som talar med hundar

  • Design Simon & Tomas

  • Dirty Sexy Money

  • 2 1/2 män

  • Skitiga jobb

  • SOS Gute

8 saker jag gjorde igår



  • Hälsa på syster

  • Skjutsade mamma till bussen

  • Skrev skyltar till pappas fiskvagn

  • Rensade garderoben

  • Lyssnade på musik

  • Drack glögg utan pepparkakor

  • Lagade mat, för den var trasig...

  • Fick skrattanfall så tårarna sprutade av ett väldigt trevligt telefonsamtal ;-)

8 saker jag ser fram emot



  • Vara ledig över jul och nyår

  • Dricka champagne, den blir väl dålig om den ligger för länge på kylning va? ;-)

  • Gå på "date",fniss...

  • Ta en hel dag och inte göra NÅGONTING, bara gå runt i pyjamas, mys och kolla film

  • Att veckan skall vara slut, det var bara måndag va? suck...

  • Kanske få någon julklapp.... Får väl köpa en till mig själv för att vara på den säkra sidan..

  • Att sova

  • Att vara frisk


8 favorit restauranger



  • Grill del Mundo (ny favorit på listan)

  • Sjömagasinet

  • Fond (kanske ngt överskattad)

  • Joe Farellis

  • Knista Hotell (bor där med jobbet, UNDERBAR mat)

  • Cafe Cava

  • Aveny no1

  • Paprika , gott med sallad

8 saker på min önskelista



  • Köpa drömlägenheten

  • Platt-tv, börjar bli trött på min "klump"

  • Digital kamera, så jag kan blogga mera..

  • En solsemester

  • Att mina vänner och familj skall må bra

  • En lugn och mysig jul

  • Någon man kan mysa med

  • Massor av god och lyxig choklad

8st jag utmanar


Eftersom jag är ny här.. har jag inte så många blog vänner än..







1 kommentar:

Anonym sa...

Man vet aldrig vad tomten kommer med kanske kommer han med massa filmer & choklad.... Felicia är ätte nuvig...